Specjaliści techniczni, których potrzebuje Twoja mała firma

0
175
Specjaliści techniczni, których potrzebuje Twoja mała firma

Technologia napędza wszystko, co dziś robimy, dlatego tak ważne jest, aby małe firmy rozumiały technologię i wiedziały, jak może ona pomóc w rozwoju ich działalności. Istnieją trzy główne role techniczne, których potrzebuje każda mała firma. W dzisiejszym świecie, Internet jest siłą napędową każdego biznesu. Jest to fakt, że małe firmy nie mogą już dłużej ignorować. Technologia napędza wszystko, co robimy dzisiaj i tak, to jest istotne dla małych firm, aby zrozumieć technologię i jak może pomóc napędzać swoją firmę do przodu.

Specjaliści od Data Science

Data science obejmuje proces zbierania i analizowania dużych grup danych. Mogą to być dane dotyczące sprzedaży, dane na temat tego, co kupują Twoi klienci i w jaki sposób dokonują tych zakupów, a nawet dane na temat tego, ile czasu zajmuje Tobie i Twojemu zespołowi wykonanie określonych zadań.

Specjalista data science specjalizuje się w tworzeniu systemów do lepszego przechwytywania danych i buduje programy, które pomagają przetwarzać te dane. Naukowcy są wykwalifikowanymi programistami, którzy używają wielu różnych języków programowania, takich jak SQL, R, Python i Scala. Używają również oprogramowania bazodanowego, takiego jak MongoDb, Tableau i Hadoop, aby pomóc w organizacji i utrzymaniu danych, które przechwytują.

Marketerzy cyfrowi

Marketing cyfrowy to wieloaspektowy sposób prowadzenia działalności biznesowej za pośrednictwem Internetu. Obejmuje on szereg praktyk online, mediów cyfrowych i platform społecznych, które pomagają firmie w interakcji i angażowaniu się z docelowymi odbiorcami. Te cyfrowe metody marketingowe obejmują Search Engine Optimization (SEO), blogi, media społecznościowe i rozwój sieci. W dzisiejszym świecie, ważne jest, że małe firmy rozumieją, co to jest marketing cyfrowy i jak to może napędzać przychody dla Twojej firmy. Tech profesjonaliści odpowiedzialni za napędzanie przychodów dla małych firm za pośrednictwem środków online są cyfrowymi marketerami. Są to wykwalifikowani twórcy treści SEO, którzy pomagają małym firmom poprzez umieszczenie ich strony internetowej wyżej w wynikach wyszukiwania.

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, w jaki sposób Google decyduje, które strony internetowe wyświetlać jako pierwsze, kiedy wpisujesz pytanie do paska wyszukiwania? Otóż Google decyduje o tym, jak bardzo dana witryna jest adekwatna do tego, czego użytkownik szuka. Menedżerowie SEO są odpowiedzialni za to, aby Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, tak aby Twoi klienci mogli łatwo Cię znaleźć. Zarządzanie mediami społecznościowymi jest kolejnym ważnym aspektem w marketingu cyfrowym. Specjaliści techniczni, którzy obsługują proces budowania i angażowania się z publicznością małych firm nazywani są menedżerami mediów społecznościowych. Ci specjaliści od marketingu cyfrowego są wykwalifikowani w tworzeniu wysokiej jakości treści w formie tekstów, zdjęć i filmów.

Analitycy ds. bezpieczeństwa cybernetycznego

Bezpieczeństwo cybernetyczne to dziedzina techniki, która obejmuje wszystkie inicjatywy mające na celu ochronę ważnych i poufnych danych gromadzonych przez firmy przed wszelkimi formami ataków cybernetycznych. Specjaliści ds. bezpieczeństwa cybernetycznego są wykwalifikowanymi programistami, którzy są odpowiedzialni za budowanie zabezpieczeń, które chronią dane i wykonują niezbędne etyczne hakerstwo, które wystawia te zabezpieczenia na próbę. Ten rodzaj hakerstwa jest określany jako „white hat” i jest to ważny krok w upewnianiu się, że Twoje dane są bezpieczne przed złośliwymi lub nieupoważnionymi stronami.