Jak poprawić akustykę w biurze? Postaw na niezawodne wykładziny obiektowe

0
74
wykładzina obiektowa

Dobra akustyka w biurze to podstawa, jeśli chcemy, aby było to miejsce sprzyjające pracy, a nawet kreatywności. Nie ma bowiem nic gorszego niż ciągły stukot obcasów i rozmowy pracowników roznoszące się po całym biurze w momencie, gdy musimy wykonać ważny projekt i skupić się na pracy. Potwierdzą to szczególnie osoby, które do tego, aby pracować efektywnie, potrzebuj względnej ciszy i do maksimum muszą ograniczyć wszelkie rozpraszacze. Jak więc zadbać o dobrą akustykę w biurze, a nawet w dużym open space? Dobrym rozwiązaniem mogą okazać się wykładziny obiektowe.

Wykładziny obiektowe a akustyka pomieszczenia

Na samym wstępie warto podkreślić fakt, że wykładzina obiektowa jest czymś zupełnie innym niż tradycyjna wykładzina domowa. Dlaczego? Ponieważ wykładziny obiektowe są wykonane z wytrzymałych materiałów, które są odporne na duże natężenie ruchu. Oznacza to, że bez obaw można je zastosować w miejscach użytku publicznego oraz wszędzie tam, gdzie na co dzień porusza się kilkadziesiąt, a nawet kilkaset osób, czyli np. w korporacyjnym open space. Wykładziny obiektowe mogą charakteryzować się dobrymi właściwościami akustycznymi, idealnym przykładem jest, chociażby wykładzina obiektowa Milliken.

Wykładziny obiektowe Milliken zostały stworzone z wykorzystaniem opatentowanego podłoża z pianki poliuretanowej. Dzięki temu ten produkt poza tym, że zapewnia wysoki komfort podczas chodzenia ma także imponujące parametry akustyczne – aż 31 dB. Wykorzystując takie podłoże w biurze, możesz zapewnić pracownikom komfort podczas pracy, ponieważ wykładzina doskonale tłumi hałas, którego nie brakuje w tym miejscu. Oprócz niezwykłych właściwości akustycznych wykładziny obiektowe są także estetyczne. Występują one w wielu kolorach i wzorach, więc bez problemu można je dopasować do wystroju każdego pomieszczenia.

Dlaczego akustyka w biurze jest taka ważna?

Dobra akustyka w biurze przynosi same korzyści. Hałasu nie powinno się lekceważyć, szczególnie jeśli jesteśmy na niego narażeni przez wiele godzin. Zła akustyka w biurze może powodować, że pracownicy staną się rozdrażnieni, zestresowani i zmęczeni. Nikogo nie trzeba przekonywać o tym, że złe samopoczucie może mocno przekładać się na jakość pracy, która po prostu w takiej sytuacji spada.

Dbając o dobrą akustykę we wnętrzu, chociażby poprzez zastosowanie specjalnej wykładziny biurowe można uniknąć wielu nieprzyjemności takich jak chociażby ból głowy i spadek wydajności. Pracownik przebywający w sprzyjających do pracy warunkach = zadowolony i wydajny pracownik, którego potrzebuje każda firma. Pamiętaj o tym!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here